środa, 5 sierpnia 2015

♡ ULUBIEŃCY LIPCA ♡

Hej, dziś przychodzę do was z ulubieńcami lipca. Jak widać zmieniłam nieco wygląd bloga. Mam nadzieje że wam się podoba.


Mullermilch (ok 4 zł)


Borówki Amerykańskie


Korektor z Wibo 4w1 ok. 13 zł - Rossman)


Dezodorant Dove (ok 15 zł - Rossman)


Lakier AVON w kolorze śliwkowym (ok 10 zł)


Chusteczki z Queen (Biedronka)
Dość nietypowy ulubieniec, urzekło mnie urocze opakowanie.


Okulary (ok 15 zł - SinSay)


A wam co spodobało się w lipcu?
Piszcie w komentarzach!

Miłego dnia, xoxo ♥

3 komentarze:

  1. Ja w lipcu nie mogłam przestać używać mojego lakieru z golden rose w kolorze mięty. Super post! Zapraszam do mini konkursu! - klik!

    OdpowiedzUsuń
  2. lubię ulubieńców.. :) co do lipca to zakochałam się w batonikach z MM`s <3
    http://zatrzymacchwileulotne.blog.pl/- zapraszam, skomentuj jeśli coś Ci się spodoba :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Bardzo podoba mi się wygląd Twojego bloga - jest taki prosty, dziewczęcy :)

    Genialne są te okulary, ja niestety muszę nosić takie, które korygują mi wadę, więc te cudeńka niestety odpadają :/

    Miałam taki sam korektor i rzeczywiście, nieźle się sprawował :)

    Zakochałam się w kolorze tego lakieru - przepiękny ♥

    Mi w Lipcu? - Ehh, to było strasznie dawno, ale mogę zaryzykować stwierdzeniem, że muzyka Adama Lamberta :)

    http://callmeanthony.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń